Над брзом пругом код Инђије ниче надвожњак

Док неке екипа демонтирају старе и постављају нове шине на траси брзе пруге Стара Пазова – Нови Сад, други тимови радника граде све пратеће објекте на овом капиталној железничкој траси. Један од тих објеката који се увелико ради је и друмско -пешачки надвожњак на три километра од Инђије. Зашто је важно: Један од веома важних…
Надвожњак ће носити четири стуба висине 13 метара, са 18 распонских носача, чија је монтажа ових дана у току. Око 40 одсто радова на надвожњаку је већ завршено,који би до јула требало да буде изграђен.
Дуж ове деонице брзе пруге паралелно се монитрају шине, граде вијадукти, потходници, мостови, подвожњаци, надвожњаци, насипи и заштитни зидови од буке.
И током ванредног стања радници руске компаније РЖД Интернешнл и домаћих подизвођача свакодневно су на већем броју градилишта дуж отворене пруге између Старе Пазове и Новог Сада. Ако рачунамо и радника ангажоване на иоѕградњи тунела и вијадукта у Чортановцима, на овом инфраструкутрној железничкој магистрали ради тренутно око 900 мајстора.
Досад је на изградњи пруге за велике брзине између Старе Пазове и Новог Сада завршена половина посла, а вредност радова је 247,9 милиона долара. Средства су обезбеђена из руског кредита за модернизацију српских железнице.