Нови колосеци, станица и перони у Батајници

У железничкој станици Батајница, на прузи за велике брзине између Београда и Старе Пазове, ради се и у веома отежаним условима због короне и ванредног стања. Ниче станична зграда, перодни и подходник, а планирана је реконструкција свих колосека.Зашто је важно: Без обзира на отежане услове рада због короне, радови не стају.
Поред тога, између Батајнице и Београд Центра предвиђена је обнова два постојећа колосека, а између Батајнице и Старе Пазове изградња још два нова колосека.
На више локација дуж железничке трасе од 34,5 километра ради се на доњем строју и контактној мрежи, полагању и машинском регулисању колосека, затим на изградњи подвожњака, моста, подходника и пропуста, као и на уређењу већег броја станица и стајалишта.
Између Београда и Старе Пазове, свакодневно ради око 600 радника кинеских компанија „China Railway International“ и „China Communications Construction Company“ и домаћих подизвођача, уз ангажовање скоро 200 јединица механизације. Поштују су се све мере безбедности и заштите здравља запослених за рад у условима заразне болести.
Модернизација пруге Београд Центар – Стара Пазова, дуге 34,5 километра, део је пројекта изградње брзе пруге између Београда и Будимпеште. У току је изградња левог колосека ове пруге пројектоване за брзине од 200 километара на сат. Вредност уговора је 350,1 милиона долара, а финансирање је обезбеђено из кредита кинеске „Ексим банке“.